آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آرنیکا فـرشـــته کــوچـــولــــوی ما

پیشرفت های خانومچه در 8 ماهگی

1393/4/16 0:48
نویسنده : مامی جون
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام 100 تا سلام  خندونک

مامانی معذرت می خوام ازت  این همه دیر به دیر برات پست میزارم  غمگین نمی دونم چرا اینقد تنبل شدم البته اصلا با تو وروجک وقت نمی کنم کارای خونه برسم چه برسه بیام پای لب تاپو برای خانومچه پست بزارم زبان حالا از کارای شیرینت بگـــــــــــــــم :هر چبو می خوای با اشاره به مامی میفهمونی مثلا اگه تابلو روی دیوار باشه دوست داشتع باشی بهش دست بزنی اول تابلو نشون میدی با جیغ بعد به زمین اشاره می کنی یعنی واست بیارم پائین زبان کنترل تی وی سمتش میگیری بعد دست میزنی یعنی واست آهنگ بزارم همچین دختــــری دارم من رقـــــاص چشمکتازه کنترل اسپیلیت می گیری بالا راضی دیگه 1 دقیقه سر جای خودت نمی شینی همه اتاقا سر میزنی حالا هی من باید بدووم دنبال فنچ کوچولو  اخلاق بدت اینه همش باید دور و اطرافت باشم اگه داری بازی میکنی از پیشت بلند شم نق میزنی سوال از کنجکاوی هات هر چی بگم  کم گفتم  کشو میز تی وی -ویترین -کابینت - همه اینا باز میکنی بهم میریزی  یه وقتائی از کارات دیوونه میشم چند روز پیش رفتم تو اتاق برگشتم دیدم صندلی میز نهار خوری تقریبا 2 متری جا به جا کردی تعجب  تقریبا بیشتر چیزائی که بهت میگم متوجه میشی (کلمه های کاربردی که روزی هزار بار باید بهت بگم ) مثل بده- نکن - دست نزن - نخور - نرو - بیا   و اینکــــه ::وقتی میگم  آرنیکا پستونک کو؟ پنکه کو؟ لامپ کو؟ بابا سامان کو؟ همه با اشاره به مامی میگی منم هزار بار قربون صدقت میرم بوس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مــــــامـــــانی
22 شهریور 93 0:57
با سلام آرزوی موفقیت برای شما و دخترتان دارم