آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

آرنیکا فـرشـــته کــوچـــولــــوی ما

11 ماهگی دخترم مبارک

1393/6/22 0:55
نویسنده : مامی جون
685 بازدید
اشتراک گذاری

تو با اومدنت به من جونی تازه بخشیدی عشق من  محبت  دختر من تمامه هستی من  11 ماهه از زجود پر مهرت من سرشار از شادی ام محبت عشق  زندگی نفس در تو خلاصه میشه  نازنینممحبت

 

                                       سپاس ا ی خدای مهربـــــــون برای  لطف بیکرانت

 

دوره  مامی  و ماهگرد تولد آرنیکا جونم 20/6/93

 

تا تونستی از فرصت استفاده کردی  خنده

 

دلم خیار میخواد چی کار کنم ؟ کسی نگاه نمیکنه یکی ور میدارمچشمکخندونک

 

چقد خوشمزسزبان

 

آخ دیدن الان از دستم میگیرنغمگینسوال

 

آرنیکا خسته و کوفتهخواب آلود

 

بعد از رفتن مهمونا ودور از چشم مامیشاکی

 

قیافشـــــو  معلومه داره آتیش میسوزونهخندونک

 

ماه دیگه ایشالا اگه خدا بخاد برات تولد میگیریم از همین الان یه سری کارای تولت در دست اقدامه

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

✿دختربهاری✿
22 شهریور 93 1:24
______________$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ __________$$$_________________$$$$$ دوست عزیز سلام من آپم حتما بهم سربزن اگه با تبادل لینک هم موافق بودی خبرم کن
مامی فاطمه
22 مهر 93 16:00
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه میلادش گلباران ایشالله تولد200سالگیشاجشن بگیرین عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانمااینماه عکس شام هم بزاری درصدجایزه گرفتنت بالا میره میدونم کدبانویت حرف نداره بیاتاازسلیقت بهره ببریم وسلیقه ی دوستان هم ببین امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati