آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

آرنیکا فـرشـــته کــوچـــولــــوی ما

آرنیکا نفس مامان و بابا

1393/1/27 1:07
نویسنده : مامی جون
194 بازدید
اشتراک گذاری

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

سلام خوشگل مامان   فرشته کوچولوی خونمون    عشق مامان و بابائی بازم 6 ماهه شدنت مبـــــــــــــــــــارک

فندق مامان واکسن 6 ماهگیتو هم به سلامتی زدیم و تو هم دختر خوبی بودیو اصلا مامیتو ادیت نکردی عــــزیزم  دیگه دخمل مامان بزرگ شدی منم حسابی ناراحتم همین الان دلم واسه نی نی بودنت تنگ شده هر چند که هنوز خیلی از کارای بامزت مونده ولی خیلی زود داره میگزره وای خدااااااا

دیروز دوستای من خونمون نهار دعوت بودن (خاله الناز سروناز نیلوفر و هانیه) بغل همه میرفتی ولی کافی بود من از پیشت رد شم قیــــــــامت میکردی که بغلت کنم چـــــــــــــرا آخه دختر گلم؟؟؟شکلک های شباهنگShabahang آخه مامیم خسته میشه عزیزم  خدا کنه زودتر از سرت بیفته  هرچند که خدارو شکر الان خیلی بهتر شدی شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

چند روز هوا بهتر شده منم دخملیمو  سوار کالسکه می کنم میبرم بیرون خانم خانم تو کالسکه میشینی

بیرون نگاه میکنی ولی امروز نمیدونم چی شد گریه کردی ولی بعد چند دقیقه اروم شدی دوباره نشستی تو کالسکتKinderwagen baby bilder

 

      

بازم نمیتونم عکس بزارم تا درست شدن لب تاپم

           totalgifs.com love2 gif gif 59.gif                    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)